2014. szeptember 3., szerda

Essence ultra strong !

Már lassan 2 hete használom ezt a kis csodát, ezért már elkél róla egy vélemény. :)
Elsőkén a krémmánián olvastam róla.Elég sok pozitív véleményt láttam, így mindképp beszerzésre került.
Na hát hol is kezdjem , legyen az első a száradása:
Meglepően gyorsan szárad, míg egy kezem végére érek addig az első körmöm már meg is száradt.
Fedő és alap lakként is használom mivel nagyon tartós,inkább morzsolódva pattog le kisebb foltokba,de csak ha kapargatom,ami nekem rossz szokásom ha ideges vagyok :$.
A körmöm sokkal egészségesebb, már nem lapos hanem szép íve lett.
A papír vékony körmeim végre nem hajlanak ide oda, így a lakkok is tartósabbak rajta :)
Az erősítésen kívül nagyon elkezdtek növekedni a körmeim, aminek szintén örülök.
Általában 2 napig hagyom fent, de ilyenkor semmi mást nem rakok rá csak őt és egy kis cuticula olajat.
Ha eljön a pingálás ideje le szoktam mosni, hogy azért szellőzni is tudjon a körmöm,na meg persze a fertőtlenítés zsírtalanítás elengedtethetetlen egy maninál.
Maximum 700 Ft-os áron lehet beszerezni én személy szerint a Müllerben vettem,de már láttam Tescoban is.:)
Még mielőtt kivonnák a forgalomból betárazok belőle,mert ügye szokásuk minden jó terméket kivonni és valami gyengébb hatásút hozni helyette...
Csapjatok le rá amíg tudtok!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése