2014. szeptember 8., hétfő

AVON szemhéjalapozó teszt



 
Avon eyeshadow base primer
Én a light beige árnyalatot rendeltem?! van egyáltalán ebből másik árnyalat ?:D nem rémlik :D
Végre egyszer nagyobb a termék mint amire számítottam. :)
A csomagolás is szép igényes, egy üveg tégelyben érkezik műanyag tetővel, ami jól záródik.
A sötét színétől nem kell megijedni mert teljesen illeszkedni fog a bőrünk színéhez.
Az illata nagyon kellemes, a régi igazán jó zsíros krémekre emlékeztet engem.
Egy nagyon lány és puha textúrájú krém, finom érzetet hagy a bőrömön :)
Amit elvártam tőle jóval túl teljesíti :
- remekül felerősíti a színek erősségét
- egész napon át tartós marad a smink
- nem lesz tőle olajos a szemhéjam

Így hogy mást is rendeltem 799 Ft volt.

És akkor összegezzük :
Táskabarát Tartósság 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése