2014. szeptember 2., kedd

Essence how to make bright eyes.

Ma erről a make-up boxról láthattok tesztet és véleményt.
A Müllerben szereztem be a 3 méteres essence állványról.
Ha jól emlékszem 1700 Ft körül kapható.


Elég masszív a csomagolása , tükör is van benne és egy két végű "ecset", aminek az egyik oldala aplikátor.
Ezek miatt elég táska barátnak gondolom.
Összesen 6 db szemhéjpúder található benne, nagy részük csillámos vagy selyemfényű. 
Egyedül az Eyes birght open árnyalat ami matt.



Ezen kívül a tükör mögött található 2 kis papír amin úgymond tutorialok vannak ,hogy hova melyik színt használd .

Ezeket angol és német nyelven kapjuk .


Itt láthatjátok a színeket , az erősségük nem igazán változik szemhéjpúder alappal, de a tartósságát növeli.
Alapjáraton hamar leperegne, így mindenképp használok alá valamilyen krémes alapot,úgy akár  8-9 órát is kibír anélkül hogy elkenődne, leperegne.


Szeretem használni mivel tényleg egy nagyon friss sminket tudok vele készíteni.Bátran ajánlom, az árát megéri.A kedvenc színem a Natural beauty , halvány rózsaszín szín amiben kék, lila, arany csillámok vannak.Valamiért olyan barbie baba feelingje van :)

2 megjegyzés:

  1. Többször nézegettem már ezt a palettát de azt gondoltam h a színek nagyon gyengén fognak teljesíteni. A képeket elnézve viszont nem fogok csalódni ha megveszem:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megéri :) nem lehet vele elrontani a sminket :) Örülök hogy segíthettem :)

      Törlés