2014. szeptember 2., kedd

Dobd fel !

Most egy DIY bejegyzéssel jöttem,ahol egy irat tárolót fogunk feldobni.
Az ötlet onnan jött, hogy nekem a falamon fekete pillangók vannak és pár darab még le nem festett meg maradt és fel akartam valahova használni.Mivel jön az ősz így akár levelekkel is díszíthetitek
Na akkor szerintem vágjunk is bele :)
Ami kell hozzá :
papír,ceruza,olló,akril festék,ecset,ragasztó pisztoly
Akrif festék helyett nem ajánlok se víz se tempera festéket mert szétmállik a papír , de ragasztó pisztoly helyett használjatok bármilyen ragasztót. :)

Nekem a lepkék már ki vannak vágva de elmondom hogy csináltam :)
1. Fogjatok és egy ceruzát majd írjátok be a google-be hogy butterfly template.
2. Fektessétek le a monitort vagy ragasszátok a papírt hozzá,rajzoljátok körbe a pillangókat .:)
3. Vágjátok ki


4. Tegyétek ki tetszőleges színű akrilt és fessétek le a pillangókat. :)
Én hogy pasztell színeket kapjak fehér kevertem a színeim.
Vizet nem adtam a festékhez ! 



Amíg szárad bedugtam a ragasztó pisztolyt hogy felmelegedjen.
Vigyázat nagyon forró :D Tapasztalat :$ !


Már csak annyi a dolgunk hogy felragasztjuk tetszés szerint a pillangókat :)
Tádám és kész is :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése