2014. szeptember 8., hétfő

AVON Rúzs teszt


Creamy Melon
Szerettem volna egy világosabb színű rúzst, mert inkább csak sötétebb darabjaim vannak.
Szokás szerint katalógus előttem és a google-be nézem milyen is a valódi színe.
Egyedül ez az árnyalat fogott meg, láttam hogy kicsit krémesebb vizesebb jellegű rúzs,ami előben is bebizonyosodott.
Emiatt nem olyan tartós, napi többször is újra kell kenni, de megéri mivel nem csak hogy szép a színe de még ápol is!A csomagolása nagyon aranyos csajos,jól záródik így táskába is bedobhatjuk :D

Körülbelül 800 Ft-ért jutottam hozzá akciósan a szeptemberi katalógusból :)











4 megjegyzés:

  1. Kellemes ez a szín, bár hozzám lehet túl világos lenne :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem hó fehér a bőröm de szépen mutat :) főleg füstösebb szemhez :)

    VálaszTörlés
  3. Válaszok
    1. szeptemberi katalógusból rendeltem :) Én is imádom nagyon kellemes árnyalat :)

      Törlés