2014. augusztus 31., vasárnap

Sleek Face Form Vélemény

Ma a Sleek Face Form  palettáról lesz szó.Nekem a Fair 372 árnyalatban van meg, ez a legvilágosabb.
Eredetileg csak a Rose Gold pirosítót szerettem volna, de így jobban megérte.
Körülbelül 1 hónapja szinte minden nap használom főként a kontúr szint és a pirosítót.
Nagyon megvagyok velük elégedve, erősen pigmentált színekről van szó, így kicsit finomabban kell bánni vele. Én Real Techniques ecsetekkel használom őket.
A csomagolása nagyon szép, igényes, praktikus.Táska barát mivel nehezen nyílik és még egy tükör is van hozzá.






 A Kontúr szín egy kellemes meleg barna árnyalat egyáltalán nem narancssárga, ami a legtöbb kontúr színnél probléma.


A Highlighter inkább egy púder szín , nagyon kellemes meleg fénye van, egyáltalán nem tűnik zsírosnak tőle az arcod.


A Highlighter inkább egy púder szín, nagyon kellemes meleg fénye van, egyáltalán nem tűnik zsírosnak tőle az arcod.

A Pirosító pedig nem más mint a Rose Gold igazából ha ezt használom a highlighterre már nincs szükség, mivel ő egy rózsaszín árnyalat arany fénnyel.
Problémás bőrre nem ajánlom ezt a pirosítót mivel előtérbe helyezi a pattanásokat.











2 megjegyzés:

  1. Nekem is megvan, nagyon szeretem, főleg a pirosító miatt választottam ezt a Contour Kit helyett. A kontúrszínnel alapjában véve nincs bajom, de jobban szeretem a taupe-osabb árnyalatokat használni ilyen célra, ez pedig inkább melegebb barna. Ettől függetlenül szuper. :)

    VálaszTörlés
  2. Örülök hogy nem csak nekem vált be :) nekem a hó fehér bőrömhöz jobb ez a meleg árnyalat mert úgy néznék ki mint egy hulla :D

    VálaszTörlés