2014. augusztus 28., csütörtök

Köröm mattítás gőzzel

Lehetséges hogy többen ismeritek már ezt a módszert de gondoltam megosztom veletek . :) Nagyon egyszerű , nincs más dolgotok mint vizet forralni akár edényben vagy forralóban.Fessétek körmeitek tetszőleges színre, majd picit hadjátok megszáradni , hogy azért lenne csöppenjen ! Ezután már csak annyi dolgotok van ,hogy a gőz fölé tartjátok a körmeiteket kb 10 másodpercig . Vigyázzatok meg ne égessétek magatokat !!! Tádám és kész is a saját matt "lakkotok" 
Nekem bevált, nem fényesedett vissza :) 
Legyen szép napotok :) mosolybomba !❤️

2 megjegyzés:

  1. én még nem hallottam erről a technikáról .
    Én inkább mattító lakkot hazsnálok

    VálaszTörlés
  2. Akinek van persze azt hasznalja :) de aki nem szeretne erre kolteni tokeletes vagy csak kiprobalni szeretne :)

    VálaszTörlés