2014. augusztus 30., szombat

Flormar Körömlakk Tesztek

Pár nappal ezelőtt az Aréna plázában jártam mikor megláttam a  Flormar pultot ,
725 Ft volt 2 db körömlakk ha jól emlékszem .Ki is választottam 4 db-ot, 1450 Ft nem pénz érte. :)
 Mai napig teszteltem őket így hát leírom nektek a véleményem.
Tudni kell rólam, hogy őszintén megosztom veletek jó és rossz tapasztalataim egyaránt.
Legrosszabbtól haladok a legjobb felé:

1. MG01 mágneses körömlakk


Róla sajnos "swatchot" nem fogtok látni .Hogy miért ?
Ez a gyönyörűség számomra használhatatlan , pedig szép színekben kapható.
A baj csak az vele hogy a mágnes magához rántja a lakkot , így foltokban nem marad meg a körmödön, ha viszont kicsit messzebb teszem a mágnes már nem jön elő a minta.
Tartósság:  
A Foltoktól eltekintve mégsem mostam le a lakkot kíváncsi voltam meddig bírja...hát a 2. nap egybe lejött a körmeimről.
A száradást jól eltalálták fél perc az egész max.
1 rétegben is fed ,de sajnos így csak sima lakknét tudom használni.



2.M06 Matte nail enamel






/Frissen felkent/
A kép annyira nem adja át, ő egy méreg zöld lakk.
Vegyes érzelmeim vannak vele kapcsolatban, de összességében egy jó lakkról van szó
Alapvetően egy karácsonyi körömhöz képzeltem el , tudom még messze van , de nagyon megfogott a színe.
Első észrevételem ami kicsit zavart,hogy nem kényelmes a fogása ,amit a következő képen láthattok is.
Jó az elképzelés de én az ecsetet picit elforgatnám ,mert ahogy kézre állnak úgy az ecset oldalával tudnék csak festeni.
Tartósság:
Ő a 3.napon kezdett el a köröm végeimről lepattogzani , de körmöm többi részéről levakarhatatlan volt.
Ez egy nagyon jó pont!
 Száradás ügyileg ez is remek szinte azonnal megszáradt.:)
1 rétegben is tökéletesen fed.



3.U27 Supershine /long wear /

A kép szintén nem adja át, ő egy halvány rózsaszín szín, tele csillámokkal.
Ha Flormar pultnál jártok mindenképp nézzétek meg.
Vele teljes mértékig megvagyok elégedve, semmi rosszat nem tudok róla mondani.
Egyszerűen tökéletes !!!Gratulálok Flormar a csillámos lakkok eszméletlen jók !!
Amit  csomagolás ígér betartja , tényleg szuper fényes és nagyon sok színben kapható.
Tartósság :
A képen már szándékosan nem a frissen felkent változatát látjátok,mert ő már 1 hete meg se moccan a körmeimről.Oda és vissza vagyok érte , a fényéből ne vesztett a mosogatást is kibírja!
Kicsit lassabban szárad mint a matt vagy a mágneses de még így is szuper gyors!
A két réteget viszont megkívánja, de ez természetes mivel világos lakkról beszélünk
Nagyon Tudom ajánlani!


3.U25 Supershine /long wear /



Vele is teljes mértékig meg vagyok elégedve , egyszerűen fantasztikus!
Egy kék színű lakk lila csillámokkal ,bennem olyan galaxy feelinget kelt.
Meglepően kellemes a sűrűsége ,jó lehet vele dolgozni, az ecsete is kiváló!


Tartósság:
1 hete van a körmeimen, de semmi baja nincs :)
Gyorsan szárad mint a társa ,a körmömön 2 rétegben látható, de szerintem el kél egy 3. is a szebb finishért .
A fénye gyönyörű, nem szükséges fedő lakk .Egyszerűen öröm ránézni a két csillámos lakkra. :)

Remélem tetszett a mai teszt :) A végére kicsit elfáradtam, így lehet zavaros lett. Szép Napot Nektek <3

2 megjegyzés:

  1. Szép lakkok :) Kár a mágneses lakkért .
    A csillámos lakkra tettél fedőlakkot ,hogy ilyen sokáig kibírja??

    VálaszTörlés
  2. Igen énis sajnálom :/
    Nincs rajta fedő lakk ennyire jól bírja :) pedig nekem nagyon vékonyak a körmeim így könnyen vissza hajlik , de ezek fantasztikusak :)

    VálaszTörlés